Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. Kaip galima užsakyti prekes?

    Prekes galima užsakyti telefonu 8-636 88855 (tik darbo dienomis) arba internetinėje parduotuvėje www.maistokrautuvele.lt bet kuriuo paros metu.

    2. Kada pristatomos prekės?

    Užsakymai įvesti iki 13:00 val bus pristatyti tą pačią darbo dieną iki 20:00 val.

    Užsakymai įvesti po 13:00 val arba nedarbo dienomis, gali būti pristatyti tą pačią arba sekančią darbo dieną. 

    Esant būtinybei, galima susitarti ir dėl kitokių pristatymo terminų. Susisiekite el.paštu ar telefonu.

    3. Ar galiu pats pasiimti elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes?

    Taip. Suformuotas prekių krepšelis Jūsų lauks parduotuvėje Stoties g. 18-2, Tauragė.

    4. Kokia prekių pristatymo kaina?

    0,00 eur - Tauragės miesto teritorijoje, jei krepšelio suma didesnė kaip 20 eurų.

    3,00 eur - 5 km atstumu nuo Tauragės miesto centro. 

    5,00 eur - 5-15 km atstumu nuo Tauragės miesto centro.

    5. Ką daryti gavus nekokybišką prekę?

    Per 24 val nuo pristatymo, būtinai susisiekite su mumis elektroniniu paštu arba telefonu ir išspręsime problemą.

    6. Ką daryti, jei negavau visų užsakytų prekių arba gavau ne tokias, kurias užsakiau?

    Pastebėjus neatitikimus priėmimo metu, iškart informuokite prekes pristačiusį asmenį. Jei klaidą pastabėjote vėliau, per 24 val susisiekite su mumis elektroniniu paštu ar telefonu ir išspręsime problemą.

    7. Kaip galiu atsiskaityti už pirkinius?

    Už pirkinius galite atsiskaityti bankiniu pavedimu arba grynaisiais bei bankine kortele (labiausiai to norėtume) prekių pristatymo momentu.

    8. Ar galima įsigyti alkoholinių gėrimų?

    Taip. Alkoholiniai gėrimai pristatomi įstatymų nustatyta tvarka: sekmadieniais 10-15 val, kitomis savaitės dienomis 10-20 val. Alkoholiniai gėrimais parduodami asmenims nuo 20 metų amžiaus. Prekių krepšelį pristatęs asmuo gali paprašyti pateikti asmens dokumentą.

    9. Ar galima įsigyti tabako gaminių?

    Ne.

    10. Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu dominančios informacijos?

    Kreipkitės nurodytais kontaktais, būtinai patikslinsime.

    11. Ką daryti, jei el.parduotuvėje nerandu norimos prekės, bet esu ją matęs jūsų parduotuvėje?

    Kreipkitės nurodytais kontaktais ir atsakysime, ar prekė gali būti pridėta į Jūsų krepšelį.

    12. Ar didės prekių pasirinkimas?

    Taip, pažadame!

    13. Ar pristatote prekes į kitus miestus?

    Atsiprašome, tačiau šiuo metu ne.